torsdag den 22. marts 2012

Sommergarderobe til lillepigen



Vejrudsigten siger at foråret er over os, og så fik jeg travlt med at tage den endelige beslutning for, hvilken jakke min datter skulle have. Det lyder som en nem opgave, men jeg kan bruge uendelig lang tid på at beslutte mig :) Jakken er fra Mini Nümph, og har netop modtaget den idag - den er bare så perfekt! Farven er så sød til min datters grønbrune øjne og hendes gyldne brune hår :)
Købt hos Ankerliving.





Hun kan stadig passe læderskoene og støvlerne fra efteråret, men kunne simpelthen ikke stå for de her skønne koralfarvede sko fra new balance. De er lige store nok lige nu, men nøj hvor er de søde på hende!! Selvom hun bliver ved med at sige, at det er fars sko :)
De er købt hos Kalle børnetøj og sko.

3 kommentarer:

  1. Hvor fin. Hvordan er jakken i str? Har også købe de skønne NB til min 3 årlige :)

    SvarSlet
  2. Den er alderssvarende og rummelig. Min datter blev 2 i nov og har købt en str. 2 år, og der er plads til en varm strik under - så vil tro du skal have en str 3 år... :)

    SvarSlet
  3. Har købt NB i str 25 og det var lige stort nok - men nøj, hvor er jakken og skoene fede sammen!

    SvarSlet