onsdag den 21. marts 2012

Min mormor...



Det her er min mormor... Den bedste mormor man kunne tænke og ønske sig. En mormor helt efter bogen - slik ad libitum, altid åben dør, morgenmad på sengen, varm, blød, omsorgsfuld - tja, helt igennem dejlig! Lige præcis idag er det 1 år siden, hun efterlod et kæmpe hul i mig og hele min familie, da hun gik bort. Jeg har været priviligeret - det ved jeg, og jeg har så uendelig mange fantastiske og varme minder om hende. Minder jeg passer på og værner om...  Billederne er fra hendes sidste år - savner så uendelig meget min mormor!


Sentimental - men det kan ikke være anderledes...

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et dejligt indlæg! Og hvor kan jeg godt forstå at du savner hende - hun lyder så dejlig! Hun ville have været lykkelig for at vide, at I mindes og husker hende på den måde ♥ - og jeg er sikker på at du bliver en lige så sød og dejlig mormor/farmor en dag...

    SvarSlet
  2. ♥ du er en skat Camilla ♥

    SvarSlet