torsdag den 29. november 2012

* Mors pige *

og fars... :)

Bliver helt blød om hjertet når jeg genser disse billeder - hvor blev min lille babypige af? Nu har jeg en 3-årig meget, meget selvstændig børnehavepige. Hun kom helt uden at være bestilt - det kan jo ske :) Men havde jeg vidst, hvad hun var for en lille én - kunne jeg have sagt mig selv, at selvfølgelig ville hun komme når hun ville! Sådan var fødslen også - da først hun ville ud så var det nu - en hurtig smertefuld fødsel :) 

Jeg ser frem til at fejre 'mors pige' og nyde en fridag med tøsetur til byen, hvor Vi helt sikkert skal indtage chokolade og kage ad libitum - for det elsker fødselaren :)

2 kommentarer:

  1. gratulerer med 3-åringen. såå søt hun var som nyfødt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - der er altså ikke noget som nyfødte :)

      Slet