fredag den 27. juli 2012

* A place I love dearly *


Et hus hvor jeg har nogle af mine dejligste minder - nye som gamle. Huset skal undergå en stor og nødvendig renovering, og når håndværkerne er færdige, er der fortsat uendeligt meget arbejde, der skal laves. Men så kommer Vi også til det sjove - altså om uendelig lang tid... :) Indretning, valg af nye tapeter, billeder, maling, farver - åh, det bliver sjovt! Huset inderholder et stort køkken, spisestue, stue, 'toilet', gang, to store soveværelser og tre kamre fordelt på ca. 150 m2...
Huset rummer (for mig og min familie) en masse hygge! De fleste møbler er fra mine bedsteforældre, oldeforældre eller fulgt med huset da min familie overtog det for ca. 40 år siden - og dermed et stort herligt mix! Præcis som det skal være og fortsat vil være - men forhåbentlig om uendelig lang tid mere sammenhængende og istandsat.

4 kommentarer:

  1. I er heldige. Det ser jo ud som en drøm :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det glæder mit lille hjerte, at du syntes det :) Men det er desværre i rigtig dårlig stand og de forbedringer, som skal laves nu er nødvendigheder. Det glæder mig enormt, at Vi så kan have glæde af det mange mange år frem!

      Slet
  2. Hvor ser det vidunderligt ud! Jeg er helt vild med alle de skæve sammensætninger og fine mønstre. Jeg kan jo se, at vi deler passionen før ødegård og Sverige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan jo ikke andet - og slet ikke når man er opvokset med det :)

      Slet