søndag den 1. april 2012

Øv, øv, øv!!!



Jeg burde være på vej hertil liiiige nu! Men, men, men en eller anden sindsyg virus har overtaget min krop den sidste uge, og den vil ikke give slip!! Hvilket lige nu betyder, at jeg motorisk bevæger mig som en 80 årig og har fået en forståelse for folk med slidgigt og det smertehelevede de befinder sig i. Det er UBESKRIVELIGT og det er alle mine led!

Nok klynk - er ved at være træt af at høre på mig selv :)

Er sikker på min bror og hans familie og mine forældre varmer sig med ilden i det gamle Husqvarna komfur i det hyggelige køkken, mens ungerne leger inde i stuerne og udenfor ved jeg der ligger nyfalden sne... Åh, jeg håber så inderligt, at Vi kan gøre dem selskab i næste weekend!


1 kommentar:

  1. Øv, kan godt forstå at du er en anelse bitter :) Rigtig god bedring!

    SvarSlet