søndag den 21. juli 2013

Små forandringer...

Sommeferien kører på sidste dag, og den har været dejlig. Alle de projekter jeg havde tænkt, jeg ville nå er selvfølgelig ikke nået, men vigtigst af alt har vi slappet af og nydt, at dagen har været åben for, hvad vi nu havde lyst til. 

Havde store planer for børnenes værelset som må vente lidt endnu. Udtrækssengene er væk og erstattet af en køjeseng. Og må tilstå at det gav et lille stik i hjertet at skille mig af med sengene, ét fordi de har så meget charme og to - for nu er har jeg virkelig ikke nogen 'babyer' mere... Har dog tænkt mig at tilføre køjesengen lidt mere charme end den lige er født med :-)

Udtrækssengene bliver i 'familien'. Min søns er røget på landet til min barndomsvendindes søn, hvor den gør stor lykke. Og min datters seng venter på at blive beboet af en lille fætter/kusine, som har forventet ankomst når som helst.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar