fredag den 28. september 2012

Den grimme ælling...

Min grimme ælling... Og nej, det er ikke den smukke lille ælling af Hans Bølling - men lampen! Jeg er et nostalgisk fjols...

Lampen er fra min mormor og morfars hjem, lampen har, så længe jeg kan mindes, altid stået på netop dette sengebord. Bulerne har min mor tilført lampen i en alder af 1 1/2 år, og da jeg tog natbordet med fra mit mormors hjem, måtte jeg også ha lampen med...

Min intention har hele tiden været at male den og gi den en ny stofledning, men med som så meget andet er det blevet ved tanken... (ny maling er fx også tiltænkt sengebordet...) Spørgsmålet er - nænner jeg at gøre noget ved min grimme ælling?


(Min mand kan ikke helt finde de samme følelser frem for lampen... snarere nogle helt andre...)

3 kommentarer:

  1. Jeg synes der er noget smukt i at lade begge dele stå som de er - lad være at lytte til ham den sure mand ;)

    Kærlige hilsner fra et andet nostalgisk fjols

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid godt med opbakning fra et andet nostalgisk fjols Camilla :)

      Slet
  2. Nogle ting hører bare fortiden til (såsom brune lamper)

    Kærlige hilsner fra ham den sure mand ;-)

    SvarSlet