tirsdag den 21. august 2012

Home Sweet Home...


Og ja, der er altid så ryddeligt på børneværelset, det er ikke fordi, jeg lige har cleanet... Vi lever nok som alle andre børnefamilier i en stor herlig blanding af vasketøj, legetøj, alt for mange sko og jakker i entreen og en opvask der bare bliver større og større...

Billederne er primært fra børnenes værelse, som de deler. De har fået det største værelse i lejligheden, men også det der rummer flest udfordringer indretningsmæssigt. Her skal man tage højde for et 6 kantet rum, med dobbeltdøre, et stort vindue, dør til entreen og dør til pulterrum... Det er ikke nemt, men det går lige, og det er altså på centimeteren, tingene kan står der :)





5 kommentarer:

  1. Wauw- sikken et fint børneværelse...jeg er netopmigang med indretning af pigeværelse og på en eller anden måde havnede jeg her på din blog, og jeg kan virkelig godt li din stil, roser til den!
    Grunden til at jeg skriver er at du fik smittet mig helt med den der gule liberty, så,derfor kiggede jeg mig rundt på nettet, og den er il at få fingrene i igen. Måske ved du det allerede (og/eller er kommet dig over den) men ellers ville jeg blot gi tippet videre...Jeg har netop bestil 1,5 meter herfra:
    http://tyflorianboutik.creezvotreboutique.com/
    Men fandt den flere steder

    SvarSlet
    Svar
    1. Beklager altså tastefejl mm, den ville ikke lade mig rette i teksten, eller tilføje mere, derfor min bratte afslutning.
      Nå men ville blot rose din fine blog!
      Har ikke en selv, derfor min anonyme hilsen
      De bedste hilsner Anne

      Slet
    2. Tusind tak Anne - dejlig kommentar!
      Jeg er bestemt ikke kommet mig over det gule liberty, men har aftalt med mig selv at jeg kun må købe stof, hvis det er til noget HELT konkret :) Men tusind tusind tak for tippet! Jeg skal til London i Oktober, og mon ikke der ryger nogle meter libertystof med i kufferten :)
      Og god fornøjelse med indretning af pigeværelset! Håber du har fundet noget god inspiration :)

      Slet
  2. Det har jeg ihvertfald og skønt med de nye indlæg også! Faktisk en ret god aftale du har der, for jeg køber ofte noget stof/garn uden at have en anelse om hvad det skal bruges til, også det føromtalte nyindkøbte Liberty...Men ellers kan det jo altid blive til noget lækkert halvdyrt sengetøj :-) hvis jeg nænner det....
    MVH Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, kender godt det med halvdyrt sengetøj :)

      Slet