lørdag den 9. juni 2012

DIY liberty kuffert


I anledningen af to babyers snarlig ankomst fik jeg taget mig sammen til at pynte to kufferter fra Søstrene Grene med lidt liberty stof. Den lyserøde blev kun betrukket fordi min datter, som elsker kufferter, sukkede over at ingen af hendes kufferter havde blomster...

Et nemt og overskueligt projekt med et slutresultat, der bliver unik og rigtig fint!

Papir og tapet kan også sagtens anvendes, men stof er så meget mere taknemmeligt at arbejde med.
Nederste billede er nogle kufferter jeg lavede til min søn for længe siden, og de er flittigt blevet brugt!


Linket her er til en DIY til beklædning af store kufferter - en idé som jeg godt ku tænke mig at afprøve, og så kunne det være skønt at få lidt ny opbevaring til legoklodserne eller udklædningstøjet...




2 kommentarer: