søndag den 13. maj 2012

Hr. Kanin og liberty/blomsterede stoffer


Jeg har indkøbt lidt flere stoffer - primært til vores legemadras på børnenes værelse. Trænger til andre farver - eller det er i hvert fald min undskyldning for at købe mere stof...

De to øverste er købt hos Shaukat og er i den lækreste kvalitet som liberty stof nu engang er. De er begge tiltænkt lille Georg som barselsgave i form af sengetøj. Han kom til verden igår et par uger før tid, så jeg har rigtig travlt med at få lavet det.

De resterende stoffer er købt i Stof 2000 og ja, der er noget af det der minder utrolig meget om liberty...





 Og så flyttede Hr. Kanin ind...





Med ham kom der en fin lille personlig tak fra kunsteren bag Le Train Fantóme. Lige nu hænger han på min søns skab over hans seng, men er ikke helt tilfreds, så tror jeg investerer i en ramme og finder en mere synlig plads.

Han ser lidt sur ud, hvilket kun har medvirket til, at min 4 1/2 årige søn syntes, at en kanin er lidt sej. Tror jeg skal på udkig efter lidt selskab til Hr. Kanin - måske det kan lykkedes at finde noget andet uventet sejt...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar