onsdag den 30. november 2011

Juletid!

Har ferie i denne uge og havde forestillet mig den helt store julehygge med ungerne, hvor mor skulle være rigtig overskuds moar... Men begge unger er desværre syge, og med manglende søvn er der mangel på overskud. Vi har dog taget lidt hul på julepynten, hvilket er til stor glæde for begge børn.

Fandt de sødeste julekort fra 60'erne i min mormors hus - så de pynter fint i en ramme over min datters seng sammen med et stort glansbillede af et juletræ. Indtil videre har julepynten hovedsagelig kun fundet vej ind til børnene. Venter spændt på næste weekend hvor Vi skal købe juletræ. Elsker julen!!!

Åh ja, havde næsten glemt det - den største glæde hos børnene... Stod med veer dengang min mand og jeg købte det for 2 år siden. Vores søn havde kigget på det uendelig længe og kunne næsten ikke trækkes væk fra udstilllingsvinduet. Der er endda lyd i - 'joy to the world' - og tro mig det skaber den i hvert fald hos børnene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar