mandag den 5. december 2011

Noget helt særligt...

Ja, det er helt fjollet - men for mig og mine to dejlige søskende er disse nisser (som Vi kaldte de 7 små dværge) noget helt særligt. De stod nemlig i Vores mormors køkkenvindue hvor Vi har siddet og leget i timer. Jeg er normalt slet ikke til nisser, men lige de her syv har jeg en masse dejlige minder om.


Historien er de samme om disse to

Musen har to søde små venner - de er nu fordelt mellem mine søskende.
Jeg kan sidde og smile bare ved at kigge på billederne her - for jeg har de dejligste minder om julen hos mormor. Og grunden til al min sentimentale pladder skyldes, at Vi mistede hende tilbage i marts, og har brugt lang tid på at rydde op i det hus hun boede i i over 60 år. Nu skal en ny lille familie til at begynde i et hus, hvor der er så fyldt med dejlige minder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar